torsdag = STUDIEDAG !

åt luch på mankadonkan idag ,
för mig blev det en god kyckling sallad , typ ngt bröd och cocacola , mums !

yum !

sen gick jag runt lite o kollade efter avslutnings klänning , och gissa vad jag hittade inne på gina ?
skrolla o se
l
l
l
v


så den klänningen blev det ,
sen såg jag ett par jätte snygga skor som jag funderar på att köpa till .  .


vad tycker ni bloggläsare ? :D

nu ska ja äta middag ,sen drar jag upp till stallet och tränar lite med natte .
kanske att det kmr några bilder , eller ännu bättre ? en video ? :p
vi får se hur det går ;)
sen ska ja nog lägga ut videon från senaste tävlingen , den är nog tidigast uppe ikväll ;)
ha det BÄST !


Kommentarer
Postat av: jennie olsson

den är finast :)

2010-05-20 @ 18:54:13
Postat av: Josefine

Va fin klänning :D <3

2010-05-20 @ 20:05:41
URL: http://jpehhhrson.blogg.se/fantasia/
Postat av: Karin

hej emmie. Snygg klänning!!!! Diggar den och skorna matchar as bra till



stavning host host! är bra host host



//Karin

2010-05-20 @ 20:33:27
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0