AGNES OCH EMMIE , SERIÖSA TILL TUSEN

var i stallet idag med agnesooo den lilla töffe grisen.
vi flumred som fasen , barbacka i ridhuset . . hoppade som små grisar över ett 40 cm hinder xD
haha vi höll på att åka av hela tin , hästarna tyckte det var skitkul o sprang runt . . jag ahde stora termoridbyxor på mig och såg la så skrev ut som man som möjligast kan . . men kul vare !

när vi fått nog av att hoppa 150 i VM , med EN HAND så skrittade vi av dem o gick upp till stallet och fixade iordning allt.

sen satt vi o bara snackade i stallgången tills det var dags för agnes att åka heeem!

skit kul hade vi iaf o på fredag ska vi ut o hugga granar . . får se om ja kommer levande hem efter det . . men agnes tar iaf med sig motorsågen så det skall la gå bra . 
jag som är så teknisk yaknow ;D

nu ska ja bara chilla heeela kvällen (njuta av att jag inte har några läxor att plugga . . ÄN!)

pöss o kram skumbanan !

Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

sv; haha eller inte, jag kan snabbt lära dej dansen ;) <3

2010-11-22 @ 19:44:37
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0