PANNBAND

tänkte vi tar upp ämnet: pannband.

Själv har jag ett swarovski pannband med vita stenar o de är en sån modell som glänser och glittrar extra mycket. Det är ett schockemöhle och jag tycker om det något sjukt! ♥ visst gillar jag swarovskipannband med endast diamanter på framsidan , det är sjukt snyggt det med!




sen har jag ett annat pannband som jag har på mitt kieffer träns. det är ett kieffer pannband o hör till tränset.
jag har fått mycket beröm över det eftersom det är lite annourlunda och så. vi köpte det endast för att först tyckte vi att natte inte skulle ha ngt med diamanter för han är ju kille ;)
hihi men ja är ju världens "diamantnörd" nu


ah det syns ju inte jättebra , men det är lite annourlunda järngrejsimojs i mitten.

sen så hade jag ju mitt helt svarta pannband som ja tyckte var sååå tråkigt!


så jag köpte swarovskidiamanter som man stryker på så det blev lite roligare!
har ingen bild på det!

jag själv älskar äkta swarovski diamat pannband!


här är några olika färger på swarovskipannband i endast diamanter på framsidan.


nästan exakt ett sånt som ja har, vet dock inte märket.








två pannband från schockemöhle.



eller så kanske man gillar sådana här pannband:


schockemöhle


Glen Gordon


lite andra fina från Glen Gordon





sen så finns det ju pannband från hööks som är billigare, men många tycker inte att de är så fina och många tycker att de är det.

själv så tycker jag att de är ganska fina, asså typ dessa:


man ser ju mellanrummet ganska bra, men det är absolut inget fel med dessa.

dessa från Clarige House (hööks) tycker ja faktiskt är fina och ja skulle gärna köpa ett par!
men till tävling så kör jag gärna på ett lix rent swarovski :)




MEN !

Detta inlägget är inte tillägnat mig och mina alla konstiga åsikter ;)

det är tillägnat ER !

VAD TYCKER NI OM FÖR PANNBAND?!
skall det vara diamanter eller inte ?
brunt eller svart läder?
vilken färg på stenar ?
önskepannband (hur det hade sett ut om just DU fick bestämma?)

KOM IGEN NU ALLA OCH KOMENTERA ! :D
berätta vad just DU tycker !




Kommentarer
Postat av: Angelina

jag gillar det som du och jag har (y) även ett sånt med guldigt och med gult/blått , så sjukt fint :D

2010-11-24 @ 18:55:22
Postat av: Angelina,igen

Jag skulle aldrig köpa ett fejklat swarovski, speciellt inget från hööks xD och absolut inte det rosa, ser sjuuuuuukt plastigt ut och man ser på dom när man ser dom irl att diamanterna sitter dåligt och "lädret" är plast bara för att tillägga , vilket jag tycker är väldigt dåligt

2010-11-25 @ 07:12:19
URL: http://dressyrofc.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag gillar det jag har, det är inte riktigt swarovski. Det är blått. Men mitt absoluta drömpannband är ett som var röd och bått randigt. Lite svårt att förklara men det var jätte fint fanns i falsterbo. Riktiga swarovski pärlor var det.

2010-11-25 @ 21:27:20
Postat av: karin

2010-11-25 @ 21:50:37
Postat av: karin

jag gillar ditt som du har det e lagom mkt ;)



Men svarta pannband med vitt bakom och vita diamanter bakom e ganska najs ;)



Gillar även det understa pannbandet.



Jag vet att det finns såna md bara en typ "kedja" som man kan böja e ganska snygg

2010-11-25 @ 21:52:54
URL: http://mittlivioord.blogg.se/
Postat av: .

schokemöhles är snyggast, helt klart :)

2010-12-02 @ 17:58:56
Postat av: Madde

Jag tycker brunt läder på bruna träns, och svart på svarta träns xD haha :) Och Glen Gordon är sååå fint :P Swarovski är också rätt så fint, men är inte det svårt att rengöra? :P



(Superfin blogg, och söt fux du har! :D)

2011-01-21 @ 22:29:29
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0