DAGENS TRÄNINGSPASS

Idag så blev det ett dressyrpass för min o nattes del.
han var ganska stel och lite småtjaffsig :/
länge sedan han var så jobbig att rida i början!

men efter mycket arbete och lösgörande övningar så slappnade han av och kunde ta stöd på bettet och då slappnade jag också av lite.

mycket bättre ridkänsla!

nu är det ÄNTLIGEN fredag igen!
ikväll skall jag bara chilla , kolla på tv och äta marabou sensation , youghurt with rasberry!
den är verkligen jättegod , lite annourlunda smak och inte bara choklad liksom.



mmmm, det vattnas i min mun!

Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

Den är faktiskt god :D (chokladen) <3

2010-11-12 @ 18:58:32
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Angelina

men emmie sluta läska mej din söta unge!<3

2010-11-12 @ 22:10:18
Postat av: Anonym

snart kommer bilderna till dbd ;)

2010-11-13 @ 12:24:35
Postat av: Liza och Sofia

mums :P

2010-11-14 @ 13:09:30
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0