DÅLIG UPDATERING . .

urs , rent utan USEL updatering denna vecka :(
jo , ja får skylla på att det har varit SJUKT mycket att göra :S
skolan tar över livet typ xD haha ne men det har varit plugganden o så skall ju hästen bli riden oså ;)
men ibland känns det verkligen som om läxor o prov bara dränker en  . . . .

idag så red jag lilla vanessis , det blev inget långt pass eftersom jag skulle hem o baka lussebullar. jag red en halvtimma. (inte inkulisve fram och av skrittning) Men hon var iaf jätteduktig o gjorde riktigt fina ökningar den lilla skruttan! ♥

det blev dubbla satser med lussebullar idag ! :D
så det är huuur mkt lussebullar som helst , MUMMA !

jag älskar lussbullar och saffran skare va!

nu ska ja äta middag o sedan ska ja prov smaka lussböllarna.
och juste . .. sen ska ja plugga spanska -.-

ha det nice!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0