DET VÄRSTA MED VINTERN . .

 . .  är att tävlingsterminen tar ett uppehåll för de flesta (iaf för mig, om inte möjligtvis ngn klubbtävling)
åhh , jag vill att det skall bli vår så jag kan få komma ut och tävla igen ! :)
fast ja ska faktiskt vara med på KM i jul ;)

och till våren såå . . . ska ja börja tävla regionalt !! ♥

men då har jag en fråga till er läsare som är lite kunniga härnuva . . .

vad måste man ha uppnått för att kvala till nationellt? :)


natte och jag, en av våra första lokala segrar.
det har hänt mycket sedan dess :)





Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

Jag är ju kvalad till nationellt utan öppna och sluta. Jag tror man måste ha 62 % - uppåt i ngt "regionalt-program" tex div. 1, där kvala jag ifrån. du kan ju bara vara med individuellt och starta ngt program som är med :) om ni inte har ngt lag då ;) <3

2010-11-14 @ 21:26:42
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Ellika

Vilken klass ska du vara med i på KMet?

2010-11-15 @ 07:19:10
Postat av: Anonym

För att få kvala nationellt med öppna och sluta tror jag du ska ha ridit runt 62 procent i La:p1

2010-11-15 @ 10:29:14
Postat av: Angelina

om du tex vill kvala till att rida p1 natinelt så måste du rida det på 62% eller högre för att kvala till att rida p1 nattionelt, så om du vill rida la, fei inld. fei mäster. och p1 nattinelt så måste du rida allihop på över 62% . det räcker asså inte med att rida p1 på 62% för att kunnna rida fei nattionelt :)

2010-11-15 @ 18:40:53
Postat av: Anonym

Du måste kvala genom ett program som innehåller öppna/sluta, (LA:P1 tex), då måste du rida över 62% två gånger, sedan får du starta alla nationella program.

2010-11-17 @ 17:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0