FRIDAY IM IN LOVE ♥

äntligen fredag !
fredagar och lördagar är nog de bästa dagarna i veckan!

idag red jag ett ganska kort dressyrpass på natteskrutten, mest för att han skulle bli mjuk och så.

han var SUPER fin och bärde sig riktigt fint ♥
min duktiga lilla bebis !

jag red mycket volter som jag gjorde med vanessa igår.
jag hann tyvärr inte rida den lilla söten idag för det var ju lektioner oså :/
men henne ska ja rida lite dressyr på i helgen ;D

idag ska ja bara chilla , kolla på idol o äta godiiis (a)




Kommentarer
Postat av: karin

haha godis=choklad xD



Jag e såå duktig o komenterar typ varje inlägg :D visst e jag snäll

2010-11-19 @ 22:12:24
URL: http://mittlivioord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0