Gästbloggning! Elleer?

Emmie kommer ha gästbloggare några dar framöver! :D

Nämen nej, det är bara BÄSTA JOSSAN - som har den bästa bloggen everythingbyme.blogg.se - som är lite busig! Har fixat Emmies bloggdesign nu, VAD TYCKER NI FOLK? :D Jag tycker den blev aweesoooooomeee! MYCKET bättre än den förra designen stackars Emmie haft fööör länge xD (jag gjorde den också, men jag kunde inget då ju XD)

SmygreklamarN (förutom att jag inte smyyger så bra) som jag är ska jag baaaara säga att om ni gillar Emmies design, kanske ni gillar MIN och MIN GAMLA design också???? :D
Jag lottar nämnligen ut en bloggdesign i en bloggtävling

- min förra design! :D KLICKA HÄR FÖR ATT LÄSA MER OCH ANMÄLA ER!


/ Josefine (även känd som "smygreklamarN" och "den bästa")

Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

gud va fin den blev :P <33333

2010-11-12 @ 12:52:17
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Angelina

Fy fasen vad najs den nya blev :D

2010-11-12 @ 14:05:54
Postat av: sigrid

shitt jag gillar varkligen din nya header och dit nya tema:D<33

2010-11-12 @ 14:07:10
URL: http://funnygirlsigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0