HISS OCH DISS



att det är helg!

roeckle ridhandskar , jätte bekväma och man får ett mycket bättre grepp!



Pikeur - älskar deras grejer ! utom möjligtvis chapsen som ni säkert sett i en annan diss
 





jag har gjort det förut och jag gör det igen . . pikeurs chaps :s
jag älskar verkligen alla deras produkter typ , men chapsen . . NJAAA !


vojlockar , nej det är nog inte min grej det där. det funkar ju såklart om man ska longera eller liknande , men ja tycker inte att det är så snyggt att rida med.



Kommentarer
Postat av: Angelina

HAHHAHAHAHAHA emmie du är så snäll när du dissar xD när jag dissar ngt låter det ungefär såhär : fy fasen asså , vojlockar är ni födda på 50 talet eller? :O Eller vet ni inte att det finns något som kallas stil ochj elegance.... fy hade inte ens haft det om jag fick betalt , fy fasen FET DISS PÅ ER SOM RIDRE MED SÅNT ! xd

HAHHAHA men när di dissar låter det så här : vojlockar , det är nog inte min grej tycker inte dte är så fint xD

HAHAHAHHAH<3

2010-11-12 @ 22:08:46
Postat av: karin

jag håller med om dina dissar ;)

2010-11-13 @ 12:23:01
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

håller precis med på hissarna och dissarna ;)

2010-11-14 @ 13:02:24
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0