HJÄLP MIG !

skulle nu vela ha lite tips av mina läsare !!

jag har ju ett stort problem med natte , eller vad man nu ska säga att det är.

han har väldigt svårt för att länga, han har inte det steget för att kunna göra de där flygande stegen.
men han kan mycket väl länga ut till en helt lagom mängd, det vet jag att han kan!
men han har inte musklerna och det har inte jag heller så att vi skall orka.
det funkar oftast några steg och sen bara det blir springit.

så om ni har några tips och trix för att lära hästen att länga steget får ni JÄTTE GÄRNA skicka dem i en liten komentar!! ♥


asså han har ju rätt fint o jämt steg men ja behöver HJÄLP med längningarna !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0