JAG OCH SUPERTUFFA STELLA

här kommer lite bilder från när jag red stella ;)
bilderna är iiiinte i så bra kvalité , men ni får stå ut ändååååå 8D


stella var verkligen inte en lättriden häst , det kan jag ju säga direkt.
slutade man rida så vare pankaka.
men jag kände att det gick bra att rida henne när jag hade fått in känslan och så.
det var lixom halvhalt på halvhalt.
skritten och traven gick kanon eller vad tycker du mutte ? :)
galoppen däremot var svårare xd
varje gång ja inte gjorde halvhalter sprang hon i 180 km/h
men ja fick koll på henne några ggr :)
men som sagt , ridning HELA HELA tiden !
först tyckte ja hon var lite skumpig typ eftersom ja är så van vid natte , men jag kom snabbt in i hennes steg och då blev det såå lätt att sitta ner på henne ;D
finfina stella !

verkligen en super trevlig ponny , ja kmr snart igen o rider gärna henne mutteplutte , o du får rida min lilla bumbi ! <3


Kommentarer
Postat av: Angelina

HAHAHHAAH <3 så fina <3 ja och jag får komma till dej snart ! ;D<3

2010-11-07 @ 12:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0