LONG DAY

urs vilken lågn och seg dag!
idag så blev det bara mockning.

idag så blir pluggning för min del :/
ska plugga bild och engelska.

i morgon så fick jag en förfrågan ifrån en ridlärare om ja skulle kunna rida upp LC och LB för en ridskolegrupp som skulle ha teori.
så det skall jag göra i morgon.

sen så hoppas jag på att få träffa min lilla malin.
hon kommer hem idag men jag trodde ju att hon skulle vara i skolan o komma till stallet idag, men neeepp !
så i morrn håller ja tummarna !! :D

nej , nu ska ja plugga !


Kommentarer
Postat av: Liza och Sofia

Åh har oxå mycket i skolan, jobbigt och onödigt! -.-



sv: Ja vi får hoppas att vi ses då, hade varit skoj! :D

Vi ska ev oxå gå på lördag för showens skull :D

2010-12-01 @ 22:09:30
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0