MONDAY . . . AGAIN !

sho.
ännu en måndag avklarad.

måndagar är en av de värsta dagarna i veckan men ändå slapp för mig eftersom jag slutar redan halv 2!
i morgon blir det dock värre då det är tisdag , segaste dagen i veckan.
börjar kl åtta och slutar 20 över tre.
men det är as skönt för vissa klasser slutar 4 vissa dagar !!

idag så fick natte vila och vanessa fick sig ett riktigt träningspass.
tränade mycket övergångar med henne då hon drar upp huvudet mycket i t.ex övergångar från trav till halt och skritt.
men det blev mycket bättre efter några varv på min kära tårtbit !
sen red jag igenom alla delar ur LA och tränade dem flera gånger.
sedan red jag igenom LA först en gång då det gick SUPER!
och sen så kom emelie ner och då bad jag henne att filma.
då gick det dock inte lika bra och det blev allt några små missar men annars så var hon superduttig den lilla prinsessan ♥

så det kanske blir en film som ja slänger ut på bloggen sedan!

nu har jag ätit o sitter i soffan, lyssnar på musik och sånt chill.
skönt att sitta här inne, det var verkligen SVINKALLT idag :S

ha det bra!


sen ska ja bara träna natte massa resten av veckan inför KM:et på söndag !! :D
vi ska fasen försvara våran "titel" sedan 2009 8>
HAHA



Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

sv: Men hon kan typ bara "sitt"



lycka till på km :D <3<3

2010-11-29 @ 19:17:43
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0