PLUGGA PLUGGA PLUGGA . .

alldeles för mkt läxor tkr jag :(
har precis avklarat ett svenskaprov idag , i morrn blire NO och español.
blää !
och på söndag skall de skriftliga omdömmena vara klara. . . uuuh !

Idag så red jag vanessa.
tänkte det att jag ridit natte så hårt denna veckan så idag fick den lilla skrutten sig ett dressyrpass.
eftersom hon inte gått sedan söndag så var hon VÄLDIGT pigg , hon är lixom redan en pigg ponny så det blev ju ännu värre !

men efter 30 minuter travarbete så var hon riktigt fin !
och när formen väl satt i traven så satt den i både skritt o galopp med!
riktigt duktig var hon.

i början så började hon springa jättefort ibland, så jag la volter varje gång hon sprang iväg och gjorde mycket halvhalter.
så hon blev både lugnare och lösgjord ! :D

nu har jag pluggat NO:n och lite spanska.

så ska dra o plugga mer nu sen blire robinson!

i morrn får ja se om ja hinner rida både natte o vanessa men ja kanske får hjälp från ngn ? :)
det är ofta många frivilliga på fredagar ! xD <3

hare nice !


Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

jag har också NO och español imr ! :/:/ <3

2010-11-18 @ 20:32:51
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: karin

haha viiiilka kan de vara som vill rida me dig??? :O det e absoluuuuuuuut inte jahanna xD

2010-11-18 @ 20:50:49
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Angelina

men emmie? har du inte fattat att robinsson suger än? xD



JAAAAAAG ÄR FRIVILLIG ATT RIDA NATTSON!<3

2010-11-18 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0