READY , SET AND GO

nu har ja pluggat klart , H Ä R L  I G T !

chillar bara vid datan o dunkar musik , det är så skönt när man känner att man var duktig (a)
haha !

i morrn blire lite sovmorgon iaf , ja behöver inte gå upp förrän halv 8 !
o sen slutar man halv 1 , ett ord bara : U N D E R B A R T !
sen så ska ja rida !

cissi kanske kommer i morgon och rider lite på natte eller något sådant ! ;D
cissi hade häst på stallet förut , nisse och tingeling :)
hon har tävlat mycket hoppning och har hoppat natte en del förut och hjälpt mig med hoppningen !


hihi , en suddig hoppbild på mig o natte.
bilden är tagen av en tavla i mitt rum ;)




Kommentarer
Postat av: Liza och Sofia

sv: Tack! :D

2010-11-16 @ 23:08:17
URL: http://ponnytvillingarna.logg.se
Postat av: sigrid

hehe jag har ju bara set dig dressyra, allvarligt jag kunde inte kopla in vem det var på bilden?? haha jag e lit trögXD<333 as fint kort;D<333

2010-11-17 @ 19:19:55
URL: http://funnygirlsigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0