SMEKNAMN?

haha tänkte ta upp detta med namn och smeknamn pga en rolig komentar av maaalin ! :D <3

de flesta har säkert hittat på ngt eller flera smeknamn till sina djur eller djur som man gillar mycket :)
och jag har huuur många som helst till natte , jag har skrivit upp en massa . . (som nästan fick jossan att flippa ut typ)

jag ger natte smeknamn som är både konstiga och söta ;p
typ nallen eller dolen ? xD
HAHA jaa . .

har ni smeknamn till era djur/djur ni gillar ?
vad kallar ni dem och varför ? :)

haha vore kul å veta om jag är den enda som kallar min sötis för en massa roliga saker ? xD


bilden är tagen inom beloppet av den veckan då jag fick natte, åh var världens lyckligaste flicka :) <3
och jag är fortfarande!


Kommentarer
Postat av: Angelina

HAHAHHAHA Jaa det varierar väll lite men stella brukar ju som du vet kallas för saker som typ : sneeeela schteeela , Steeela Schhhteela xD , tont, Boodiebooo , Pownie bows ,Steeeeela zeeeetaaaaa, Tjockis, abooie, kärring , HAHHAHAH jaaa sånt xD

Mirakel kallas ju typ för : Krakel , Pownie , Fjortis ponnyn, monopol (fråga fanny xD ) Rooompaan (fråga fanny , igen xD ) Chefen, KrakelMirakel, Mirakel boowsen . HAHAH och nu till det roligaste : Chopards smeknamn : Chopaid, Tjongen, TURKEY,Turken, Tjongalong, gulbrun, Tjockis, ElsklingPownieBooows xD Choppe,Chappe, Chopard ,Chopard dela turk, Chopard dela tönt, Äcklett, Äcklett med spanskt temprament HAHHAHAHAHAHAHAH aa sånt xD

2010-11-07 @ 12:13:43
Postat av: Theresé och Barifay

HAHAHAHHAAHA, jag vet vilka dina smeknamn är på DOOODIIII ljusröst (Natsson) och jag har ju olika smeknamn på Bengtsson :)

: Bengan, Bengis, Söten, Näsan, Roooompaa, älskling och snygging ofc, DoolenDoo..ja nåra st ;) <3

2010-11-07 @ 13:20:26
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: michelle

awww sötaa, men ofta dom stövlarna passade då? :O ser liite stora ut heheheh

2010-11-07 @ 15:27:49
URL: http://michellepetursson.blogg.se/
Postat av: karin

jag har ju en kanin som heter krakel (svinsöt) och vi kallar han för långöra för att hans öron ligger rakt ner xD

2010-11-07 @ 18:16:31
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Angelina

snigga stövlar btw ;) HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAH stilrent och modernt ;) (a)

2010-11-07 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0