STUDY TUESDAY

idag blire ingen ridning för mig.
skall bara upp och mocka nu snart.
sen ska jag plugga till jag verkligen kan allt !
ibland så är jag rätt seg med sånt där men nu jefflar ska ja kunna ALLT idag!

provet är på torsdag så det vore ju riktigt gött att känna att jag pluggar jättebra idag så jag kan allt ;D

så nu ska ja dra upp till natte och snabbt mocka hans box och släppa in honom i boxen, sen drar jag hem och pluggar tills jag kan ALLT och sen kan ja slappa och sätta mig vid datan

jag har ju världens ovana , jag intalar migsjälv att "jag skall bara updatera sen så pluggar jag" men så blir det alltid så att klockan blir mycket och jag har bara suttit vid datan xD

nepp , inget sånt denna gången !

have it nice



ibland känns det verkligen som om man dränks i sina egna läxor :s urs , ingen skön känsla -.-

Kommentarer
Postat av: karin

haha jag brukar oxå ska BBBAAAAAAAAARRRA göra ett inlägg, så när man tittar på klockan ba gapar man o typ "oj 2 timmar går fort" xD

2010-11-16 @ 21:49:54
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0