THIS OR THAT ?

kör på en liten "this or that" , har inte gjort det någon gång förut :)
jag kommer lägga ut t.ex. en bild på ett par ridstövlar och en bild på ett annat par och så får ni säga vilken ni tycker är finast :)

så nu kör vi !

HJÄLM


1. charles owen wellington classic                        2. GPA speed air




KAVAJ


1. Pikeur epsom                                    2. Kingsland (vet ej vilken modell)



RIDBYXOR


1. Pikeur Ciara                                              2. Kingsland (vet ej modell)




STÖVLAR


1. Mountain horse (vet ej vilken modell)          2. Tretorn advance



Nästa gång tar vi kanske en häst outfit :)


Kommentarer
Postat av: sigrid

hihi höm det blir



hjälm: 1



kavaj: 1



ridbyxor: 2



ridstövlar:2

hihi;D<333

2010-11-08 @ 20:46:36
URL: http://funnygirlsigrid.blogg.se/
Postat av: Linn

1. GPA

2. Pikeur epsom

3. Vet inte för min dator dampar så kan inte se bilden på mountainhorse stöveln! :(

2010-11-08 @ 21:42:49
Postat av: josefine

Charles owen, Kingsland, Kingsland, Kan inte se bilden på första stövlarna så Tretorn xD

2010-11-09 @ 08:12:39
URL: http://everythingbyme.blogg.se/
Postat av: Madde Fredberg :D

Hej , Fin blogg du har!

Jag tycker att det beror på vilken gren man tävlar i , men om man tävlar i dressyr så tycker jag att, Charles Owen classic , pikeur kavajen och tävlingsbyxorna passar bäst till det :) Mountain horse stövlarna kan jag inte se , men tror att de passar bättre till dressyr än vad Tretorn advance gör ;)

2010-11-09 @ 15:16:30
Postat av: Angelina

1 : Vad tror du? Charles owen ofc :D

2:Pikeur! :D

3. va fasen emmie? kunde du inte tagit en bild på ett par helskodda? Pikeur Cindy säger jag då haha fasten den inte är med på bild (y)

4:ingen av dom. eller kanske tretorn , jag klarar inte mountain horse xD Cavallo ska det vara ;)

2010-11-09 @ 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0