TJOHOO IM BACK !

Nu är ja hemma från min kära angelina ;D
meningen var att ja skulle sova över en natt , men det blev två ;)

så loggar man in , kollar som vanligt komentarer oså ba WOOOW !
jag hade typ minst 10 nya komentarer . . på två dagar ! :D
riktigt roligt faktiskt !

fortsätt så !

jag föreslog ju lite bloggtävlingar och det värkar inte bara vara jag som tycker att det är en rolig ide ! =D
så ja får la komma igång med ngn bloggtävling snart eller vad säger ni ? :)

skall slänga ut bilderna från när ja var hos angelina senare idag ,
skall rida ut en sväng idag med min kusin :)

skall göra en snabb "vill ha" också innan jag äter lunch ;D

ha en skön dag och njut av det härliga vädret ! (här äre fint iaf !)

litet smakprov från mina dagar hos angelina , på bilden rider jag på hennes finfina d-ponny Stella Z :) <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Vart bor du någonstans? :)



Älskar din blogg!

2010-11-05 @ 15:17:13
URL: http://emmadays.blogg.se/
Postat av: Angelina

Min fina pownie <3 och min fina honkis :D<3

2010-11-05 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0