TRÄNINGEN - STAND UP FOR MY CHAMPION !

tjolahopp !
det gick supermega bajs bra idag!

som ja sa i morse tränade jag mycket skänkelvikningar , öppnor och slutor :)
skänkelvikningarna gick super så jag gjorde bara några stycket.
öppnorna gick också bra så de red ja också bara några ggr.
slutorna gick inte lika bra så de red ja några mer ggr.

sen red jag mycket galopp övergångar , det gick allra bäst i vänstervarvet då han bara tog typ ett steg rätt in i skritten en gång ! =)
i högervarvet blev det lite mer abrupta avbrott , men de skall vi träna på ;)

så träningen gick med ett ord superbra !

sen red jag lite på ängen och hoppade lite . .
skall ju vara med på hopptävling nästan vecka :s
60 cm och . . . . .  STILHOPPNING ! XD

haha ni får hålla alla tummar och tår för mig

nu ska ja äta mat o träffa kussarna :)

ha en skön lördagkväll !


Kommentarer
Postat av: malin

emmie nu måste vi snacka alvar. vad heter din ponny egentligen, jag blir lite förvirrad med alla namnen:P:P:P:P:P:P:P::P:P:P:P:P:P



puss<3<3<3<3<3<3

2010-11-06 @ 17:47:06
URL: http://maliinhenrikssons.blogg.se/
Postat av: Angelina

haha ohhh du gjorde min övning med MASSOR av gallop övergångar xD<3 JAG SAKNAR DEJ HONKIS!!<33333333

2010-11-06 @ 19:08:44
Postat av: Angelina

när kommer bilderna från när du rider Super tuffa Angelinas super duper tuffa ponny dåå? :O<3

2010-11-06 @ 19:11:19
Postat av: Linn

Lycka till:D <333

2010-11-07 @ 11:42:41
Postat av: josefine

SKA DU VA MED I STILHOPPNINGEN??? :O JAG MED :'D Lycka till putte! HAHA fint smeknamn, PUTTE!

2010-11-08 @ 11:18:23
URL: http://everythingbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0