UTERITT , LÖSHOPPNING OCH FILM !

Idag red jag och fransan ut :)
det var jätte mysigt!
vi hoppade jätte mycket över ett nerfallet träd ! xD

och sen får ja inte glömma att säga " GAMMEL ROOOOOT" , så nu vet ni . . .  xD

sedan så släppte vi in pollarna i sina boxar och mockade.
sedan åkte fransi hem och jag flummade runt med malin.

sen så hörde jag av miriam att privathästarna kunde få löshoppa , för de hade teori o då skulle de träna på löshoppning o då kunde vi få löshoppat våra hästar.

så efter en stund fick vi komma in o löshoppa dem .

såå , för att göra er extra glada så kan ja säga att jag gjort en film från löshoppningen idag ! :D
så enjoy nu !

 




Kommentarer
Postat av: Angelina

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA vafasen är det för fel på din ponny emmei? xD där gjorde han ju världens turbo bulle i trav xD men inte kan han göra sånna när du sitter på inte HAHHAHAH xD

2010-11-05 @ 22:53:27
Postat av: josefine

Ja nu blev vi glaaaada :D

2010-11-05 @ 23:13:31
URL: http://everythingbyme.blogg.se/
Postat av: tove

Gud va fin han är !

2010-11-06 @ 13:33:55
URL: http://tovebackmansfotoo.blogg.seIn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0