RESULTAT - TÄVLING

LB:1 Förklass -
Natte kändes huuur fin som helst på framridningen. Han var jätte mjuk och han hade ett annourlunda steg. Han var väldigt lätt på hoven. Inne på banan när ja red runt o inväntade startsignal så kändes han också väldigt fin o han "dog" lixom inte så som han ibland gör när man kmr in på banan :)
ja får startsignal o börjar rida. Hela programmet kändes helt perfekt! (förutom travökningen, men den är väääldigt svår på natte o blir sällan bra xD)
o så kmr ja ut o alla ba "åh va brad et gick osv" o så skrittar ja runt o angelina går med mig o vi snackar lite. o så träffade ja emmaslemma samtidigt också!
oså kmr alla o berättar att jag fått 71% och ja blir helt crazy!
o ja var en bland de sista starterna och de berättar att jag leder klassen!
och när klassen var slut så var det jag som tog hem segern !! <3

LB:1 lagklass -
Här kändes han också väldigt fin på framridningen!
jag kommer in på banan o allt känns bra. men tyvärr blev det en hel del småmissar under programmet :(
han snubblar till i halten och en massa andra småsaker. Men det gick ändå hyffsat bra och jag fick 64%, men det blev ingen placering ;)
laget hamnade på en 4:e plats igen 8>

vill tacka alla underbara människor för en grym dag !
skit kul värkligen !! :D <3
alltid lika kul att komma ut på tävlingar o träffa alla !
film kommer !
har inga bilder, än men de kommer ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0