RESULTAT - VALSÄNG !

TJOHO ! :D
det gick så underbart bra i söndags så det är inte sant !
Här kommer ALLT ni vill veta och lite till ;)

LB:1 - Förklass
Jag startade som nr 2 , så jag var där tiiidigt och red fram!
det var bläcksvart förutom de lampor som var tända.
jag och sigrid sadlade samtidigt , oså kom mutte åkandes precis när jag hoppade upp! :)
vi fick rida fram på collektingring eftersom de inte hade varvat i paddocken än. så det var bra men det var ruskigt kallt!
natte kändes bra så det var ju chill.
snart så drog tävlingen igång och efter sigrid fick jag rida in på banan.
men vad händer inte då?!
ja tappar hårnätet på banan ! xD
så sigrid fick springa in o ta bort det (a)
sedan så startade jag .
natte kändes SEG , typiskt !
men annars var han fin :)
jag fick 65% och hamnade på en 5:e plats ! :)
fick en stor stjärnpåse , ett par damasker , typ sån flug-grejs man har på grimman (grå och ROSA! xD) och ett par ridsockar :)

vill också säga GRATTIS till sigrid som kom 2:a !! :D <3

emellan så hände detta:
jag träffade alla kompisar ! :D
alla i kongahälla laget , och kompisar från andra lag , slemma och snellie, mutte, linn , linnea  m.m :D
skit trevligt om jag får säga min mening !
jag åt godis , och mer godis 8)
alla i laget kom !
ja chillade meeer ! (y)

LA:1 - Lagklass
Natte kändes fin, allt satt bara bra :)
på banan var tempot bättre och jag blev skit nöjd med skänkelvikningarna, men ryggningen blev tyvärr lite skev ! x)
o jag var verkligen SUPERDUPER nöjd efter ritten :')
min fina underbara pööjk !
men shit vilken besvikelse när ja fick protokollet . . 58% (asså , ja hade väntat mig över 60% iaf :o)
aja , men hon dömde väldigt hårt , typ alla fick runt 50% :s
men det viktigaste är att jag är skit nöjd ! :)
o ja menar , det var inte länge sedan natte lärde sig skänkelvikningar och ryggningar :)
han har ju lixom inte gått så höga program när ja fick honom :)
han hade typ gått LB-LA i holland
så han e GRYM min lille pooojk 8)

men ja hamnade bara några ekipage utanför placering så det är ja allt nöjd med :)

och sedan visar det sig att . . . . .

VÅRAT LAG KOM 3:A I HELA DIVISIONEN !!! :'D <3
så vi fick typ damp som små kycklingar o tog på oss kavajerna och gick lyckligt in på prisutdelningen !! :)
sååå lyckliga !
vi fick svenskaridsportsförbundet rosetter och plaketter och en skål där det står att vi kom 3:a i DIV2! :D

en lyckad dag med andra ord !

FILM KOMMER !



våran snajsiga plakett :)


sedan fick ja en sånhär :)


hihi vadå söt ?! xD


malin tar ut knopparna på vanessis :)
ngn mer än ja som gillar malins rosa pikeur fleece typ ? O.o
det är aaas mjuk !! <3



Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

jag har också en rosa Pikeür fleece fast med en luva :D <3

2010-10-22 @ 19:22:26
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Angelina

HAHHAHA alla fick inte alls runt 50% haha Anna vann på 70% hahah den tönten!<3

2010-10-22 @ 19:53:31
Postat av: karin

Jag har en sån fleece i brunt... natte va asgullig ju!!!!!!!

2010-10-23 @ 18:47:18
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0