RESULTAT

RESULTAT FRÅN TÄVLINGEN

LC:1
Det regnade en massa och det var bara allmänt tråkigt väder. Men natte kändes fin på framridningen och så.
på banan kändes han också fin och jag var jätte nöjd efter ritten. så står jag med jessica o pratar , btw grattis jessica till dina 63% ! :)
oså kmr ngn med mitt protokoll o ja typ svimmar när ja ser det ! xD
jag fick 74% !!
jag var som en duracell kanin sedan !

LB:1
jag skrittade typ huuuuur  länge som helst pga de äckliga vädret. och det var en lättnad när ja till slut fick komma in i ridhuset. natte kändes fin , helt hyffsad ! och det gick super ! jag fick 71%




Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis Ni Äger!!!<3

2010-10-24 @ 20:19:28
Postat av: Anonym

vann du?

2010-10-24 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0