ANG TÄVLINGEN ! :D

hihi oj ,
ja hade ju glömt berätta om hur det gick på tävlingen (a)
sorry my foalt!
iaf , på framridningen tränade jag mycket på att han skulle gå fram bara när ja kramade lite med vaden :)
o han var SKITFIN helt enkelt :')
han kändes jättefin på banan med , jo några småmissar blev det ju men men :p
och jag fick 67% !! :D
och jag blev placerad som 4:a :)
fast ja vet inte hur de tänkte för det var delad 1:a , sen en 2:a och sen ja så ja tyckte att ja skulle vart 3:a ? xD
haha aja ! :)
då var LB:1 an avklarad och den starten var kl halv 5 O.o
och det var lixom min första start x)
min start i LA:n var vid kl 8 ,
han kändes lika fin som inför första klassen ,
han gjorde någourlunda bra ryggningar o skänkelvikningar också :p
och ritten gick bra den med :)
tyvärr ryggade han helt skevt så ja tappade massa poäng på det x)
men aja ! :)
fick iaf 60% i LA:n :D
så ja är nöjd :)
det blev ingen placering på det.
allmänt så var det en jätterolig tävlingsdag :D
träffa bekanta och nya vänner , alltid roligt ! =D

ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0