EN ÖPPNA ÖVNING

här kommer ännu ett litet tips ! :)
denna gången skall ja tipsa om en bra övning när du skall träna öppna (vilket också är väldigt lösgörande)
haha och bortse från att ja målar den i paint så allt är kanske inte jätte jämnt , men ah man ser nog allt vad det är iaf ;)

Som ni ser har ja målat att man startar vid C, rider ut i hörnan och sen gör man öppna halva långsidan och sedan vid B eller om det är E? xD
ah , då gör du en volt, ca 10 m för att få lite koll på bogarna , och hästen.
ifrån den ställningen du får i volten så går du direkt från volten ut i en öppna resten av långsidan.
jag brukar göra så att om öppnan inte känns bra, då lägger jag en liten volt , får lite koll på honom och sedan försöker jag igen :)
och sen brukar jag ju göra övningen i båda varven och ifrån olika håll och så..
ah detta var en liten bra övning!

Kommentarer
Postat av: Linn

Brukar göra den övningen:D<3

2010-09-22 @ 20:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0