FRIDAY IM IN LOVE

åh , äntligen är fredagen här.
fredag är en av de bästa dagarna i veckan !
skulle ja ranka dagarna i veckan hade det sett ut såhär:
1. Lördag

2. Fredag

3. Söndag

4. Onsdag

5. Måndag

6. Torsdag

7. Tisdag

idag red jag ut en sväng på lille bubbis :)
det regnade redan när ja stod och borstade så ja utrustade oss väl med ländtäcke o grejjer.
men regnet avtog desto längre vi kom och till slut stack till och med solen fram bakom de mörka molnen! :)

idag körde jag mycket galopparbete när ja red ute.
red vägen upp och eftersom det hade regnat var grusvägen ganska mjuk o bra att galoppera på.
och shit vad pigg han var!
emellan galopperna gick han asfort o steppa lixom.
o så kom vi till en lagom brant backe, ganska lång.
o ja tänkte "nu får han springa av sig lite" och så kom ja fram i galopp o han fick springa.
HAHA min lilla buse :) <3
han kuta på med öron spetsade !
min lilla busis !
ja red upp till sjön o han fick dricka lite , sedan red jag hem igen! =)
härligt det blev när solen kom fram ,
jag är värkligen ingen "regn" människa xD



Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

imr börjar bloggtävlingen, va gärna meed och berätta för andra också :D gå isf till inlägget bloggtävling :D <3

2010-09-19 @ 09:23:23
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Theresé och Barifay

sv; tack min maow <3

saknar er också :( <333333333

2010-09-19 @ 11:32:41
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0