GENNE !

idag kom genne till stallet och hade först lite lektion för mig (vilket gick grymt bra , hon är bra på instruera!!) och sedan hoppade hon upp på natte och red lite. Såg asfint ut ! (jag tog bilder med gennes bamse-kamera så bilder blir det , lovar!! :D)
Och förrästen , idag rakade vi natte !!
först när vi hade tagit lite på rumpan så ramlade bladen ut rakapparaten O.o
de var inte så bra åtskruvade . .
men sen kom problemet , hur skulle fi få fast dem ? :s
vi satt säkert i 45 min o försökte . .
o sen kom mormor och morfar förbi , så morfar o mamma fixade det !
tur !
sen så kom ju genne o vi red då.
Här kommer lite bilder på min lilla rakade mulle !


min söta lilla plutt som ja måste påpeka är riktigt duttig på att bli rakad ! :D
han är värkligen jätte lugn !
möjligtvis när man kmr till huvudet att han blir lite skeptisk . . men annars är han toppen ! :D<3


vad tycker ni ? :)
hihi sött N vaaa ? (a)


hihi vad tycker ni nudå? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du klippt?? Jätte fint! coolt me n:et:P<3

2010-09-26 @ 20:33:38
Postat av: Theresé och Barifay maow's <3

hihi coolt, han är så söt i den grimman :D <33

2010-09-26 @ 21:13:01
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: karin

coolt!!!! asså med n:et

2010-09-28 @ 08:22:07
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0