JUMP JUMP JUMP

idag red jag ut på lille plutten :)
glömde ju blogga om igår , men tränade iaf för linda och det gick skitbra i traven o skritten :D:D
i galoppen gick det hyffsat ;)
iaf, idag red vi ut i det underbara vädret ! <3
jag red på ängen idag och tog några skutt :)
men asså , hindret var max 50cm ,
ja försökte först hoppa på det när det var 60-70 , men han vägrade o ja ba "näää"
så ja sänkte :)
åh ja vet inte vad som har hänt :(
tkr bara att det är så läskigt att hoppa :/
aja , jag får la bara arbeta från en låg höjd och jobba mig framåt sakta men säkert :)
har ni några tips får ni gärna dela med er av dem !! :D
och när ja hoppat några skutt så red ja lite dressyr på ängen då han fick upp sån power :)
o så fattade ja vänstergalopp o han gick som en dröm !!
han jobbade helt rätt o arbetade värkligen , ah det kändes jättebra ! :)
i morgon är det fredag ! :D
då blir det till att rida igenom natte , dusha honom , packa , putsa utrustning m.m =)
o sen blire omg1 div2 ! (L)
och sen vill jag bara HISSA att ni har börjat komentera mer o besöker bloggen m.m :D
det gör en jätte glad o nu blir jag jätte taggad till att blogga ! :)
ha en fortsatt bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0