RESULTAT

här kommer lite resultat från helgens tävling :)
vi åkte hemifrån runt halv 10 och kom fram vid 11.
vi samåkte med freja och hon startade vid 12 :)
men iaf,

Förklass , LB:1 - På framridningen var han jättefin värkligen :)
men när jag kom in på banan så kan ni ju gissa vad som händer ? x)
han dör + att han började bajsa i galoppen och bröt av :s
red fram aldeles för hårt.
så jaa , det gick ju sådär . . fick 59% så ja är la inte spec nöjd xD

emellan klasserna så tjattrade jag med kompisar o annat trevligt :D

Lagklass , LB:1 - han var fin på framridningen ! men jag fick håll :s så jag fick skritta runt en stund. sen fick han världens ryck o blev jätterädd för ngt på långsidan x)
innan ja gick in på banan så travade jag och red lätt så han fick sträcka ut på steget.
o på banan var han mycket piggare :D
gjorde några småmissar , men annars gick det bra ! :D
fick 65% och kom på en delad 4:e plats individuellt.

så jag är jättenöjd :)
laget kom på en fjärdeplats av 7 lag ! :D


natte och vinni i transporten :D hihi checka mitt coola nosludd ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0