SCHEMA !

jag skall ju tävla nu nästa helg , så ja har gjort ett schema för veckan! :)
såhär ser det ut !
komentera gärna och berätta hur ni gör , om ni gör scheman elr inte , vad ni tänker på innan tävling osv osv ! :D
jättekul att få veta hur andra förbereder sig inför tävling och man kan ju alltid lära sig något ! :D
jag måste bara säga att jag gjorde det i paint , så man ser inte så bra men jag har skrivit nedanför schemat vad det står så , ah ser ni inte så kolla nedanför schemat ;)
enjoy !



Måndag: Rida ut i skogen - Backträning ca 1 timma.
Tisdag: Skritta ut i skogen, möjligtvis lite trav. Enkelt pass. Ca 30 min.
Onsdag: Dressyrträning - hårt pass. Ca 1 timma.
Torsdag: Rida ut i skogen - enkel ridtur. Möjligtvis lite dressyr på ängen, ta några små skutt (för att han skall få ha lite kul)
Fredag: Dressyrträning - Rid igenom programmet tills det känns bra.
Lördag: TÄVLINGSDAG !


Kommentarer
Postat av: sigrid

sv; hihi jupp det kommer bli kulit:D<3<3

2010-09-26 @ 08:08:06
URL: http://funnygirlesigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0