UTERITT I JOBBIGA BACKAR

idag påbörjade jag ju mitt schema eftersom det är tävlingsdags till helgen ! :D
o som ni ser på schemat jag gjorde (finns några inlägg tillbaka) så skall jag rida i backar idag.
ååh , jag red upp till sjön och tog den jobbiga vägen . . klätterbacken!
den är värkligen riktigt brant på sina ställen och sen kmr det ännu mer backar efter den ! xD
så natte var jätte flåsig när vi äntligen kommit upp, min duktiga lilla pöjk!
sen red jag rätt mycket i galopp, han var riktigt fin idag ;)
o så fick han dricka när vi kom fram till sjön.
sen red jag hem till stallet.
la in ny torvbal idag för det började bli lite väl blött i boxen.
borstade av natte och la på honom ett fliecetäcke.
sen fick han gå in i den härligt "muffsiga" boxen och äta :)
en enkel förklaring av dagens träning :)


han gick säkert så bra idag för att han jobbat så bra igår ;)
har ni missat vad som hände igår så äre bara att skrolla neråt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0