ETT PAR SANNINGAR OM MIG . . .

  • Jag avskyr det i mitten på gurkor.
  • Jag älskar sallad i alla former!
  • Jag har svårt för att bestämma mig.
  • Jag funderar väldigt mycket.
  • Jag har bacillfobi , vågar inte smaka av någon annan eller dela dricka osv
  • Jag tycker inte om ketchup på annat än korv
  • Jag AVSKYR äppelmos och jordgubssylt med KLUMPAR (ganska jobbigt eftersom jordgubbssylt oftast är det ENDA skolan har att erbjuda när det är pannkakor . . . . suuurt)
  • Jag går in i två stadier när jag är trött , först jäääääättetrött o bara sitter o mumlar till svar och sedan så blir jag heeelt flumm o sitter o skrattar åt verkligen ingenting! (inte alltid i den ordningen såklart xd)
  • Jag tycker synd om småkryp som blir mosade.
  • Jag tycker faktiskt mycket om att sjunga men jag vågar aldrig sjunga inför "allmänheten" ;D

 




Kommentarer
Postat av: Angelina svedbo

jag visste facktist allt :D stolt

2011-01-17 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0