GALNASTE DAGEN PÅ LÄNGE

AHHAHA galet idag , tror jag skrattat färdigt för ett helt liv . . men ah !

de började med att vi hade 40 min håltimma så jag , jessie , thea, savannah och johanna låg på bänkarna i klassrummet o spelade spel på mobilerna (nolifers)

oså började jag o jessie ba "greeeegor mack BLAAAAAB" o sen när vi skrattat lite jag ba "gregor mack BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB" aaas högt så faraz stack in hövvet o undrade va det var som hände där inne xD
HAHA

o sen kom massa killar in o la dig på bänkarna o vi bestämde oss för att göra en lek , alla skulle säga sitt namn baklänges o man fick inte skratta . .  ah .. .  o ja var ju flummig som jag redan var så ja skrattade ju varje gång ngn sa sitt namn typ xD
o eftersom jag skrattade som fan började alla andra skratta ännu mer o ah , allt blev värre !

sen kom det till pontus som skulle säga sitt namn .. . . . sutnop och då dog jag o började skratta så jag trodde jag skulle dö , så vi började om typ 50 ggr o varje gång pontus sa sutnop så brast det xD
HAHAHAH

så jag gick o satte mig i ett hörn me jackan över hövvet , men fan det hjälpte inte det heller utan ja satt o skrattade som en get . . .

HAHAHHA och när jag sitter där så tittar jag på jessies mobil som jag hade haft i handen hela tiden (hade spelat på den) och märker att jag på ngt sätt lyckas spela in ALLT i 10 minuter !!! xD
HAHAHHAHA då dog jag ,,, igen 8)

så ah , det var ganska kul (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0