MORGON PIGG ? NÄÄE

uush , tidiga mornar är verkligen inte min grej asså :((

och i skolan smälls de självklart på me både prov o förhör , hahha jag dör på riktigt xD

nu äre 10 min kvar tills ja skall gå , så ah . . .  får dra dagens planer och gårdagens händelser lite fort.

igår red jag inte , var inte i stallet alls faktiskt. Mamma gick o mockade så jag kunde chilla hemma , jag hade verkligen INGEN ork till att ens byta om till ridkläder :s
uuush , inte bra i början av terminen asså..

idag så blire iaf stallet :>
slutar halv två så ja drar upp o tränar idag , kan ju inte rida ngn annanstans än i ridhuset , alldeles för halt ute o de e knappt så att ja kmr ner till ridhuset (y)
sen skall ja chilla hela kvällen o tagga in fredagen !

nepp , nu skall jag dra mig till hallen o dra på mig min jacka , mössa vantar. . .  rubbet ! ;)

ha en bra dag allihop , för de skall jag (försöka) :D


över smilade ?
HAHHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0