ONE MORE DAY , THEN I´LL BE ALRIGHT !

ååh , jag vill bara ha undanstökat NO:n tills i morgon.. sedan kan jag börja leva på riktigt igen !

men men , nu till vad som hände i stallet!

jag drog upp för att mocka , natte stod långt upp i hagen och det var skiiit mörkt när jag skulle hämta honom så det enda jag såg var hans lilla stjärn i mörkret.

När jag hade tagit in honom fick jag in i lunchrummet där malin o emelie satt o tönta sig så då vare ju bra att jag ryckte in o visade vart skåpet skulle stå . .  haha ! xD

vi satt o tjöta en stund sen gick jag ut o mockade.
efter det fick jag dra mig ut i kylan för att packa hö-påsar.

och SHIIIET va kallt det vaaar :O:O

sen var ja me malin lite , fick smaka toblerone av henne .. muuuums !!

och nu när vi pratar om gottgott , i morrn ska ja äta semla !!! :D
ååh jag älskar semlor , jag kallades semlan av mina föräldrar när jag var yngre för jag var gaaaalen i semlor !



själv äter jag alltid de gamla klassiska , men brödet , grädde, mandelmassa o en marsipanskiva :D
åååh så gott !

tycker NI om semlor ?
isf , hur vill ni ha dem ? utan eller med grädde , marsipan osv ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0