PÄLSGLANS . .

jag har testat en määäängd olika pälsglans , men jag tänkte berätta för er vilka som jag har tyckt bäst om och på vilket sätt det varit bra :)



Pälsglans - Hööks 129:- 500 ml

Denna är jag riktigt nöjd med, glansen är det absolut inget fel på och den reder ut man och svans bra ! :)
men dock så tycker jag att den är lite för dyr..


och den andra glanssprayen kan jag inte komma på vad den hette :S
fick den på flaska på en tävling,
såg ut ungefär såhär men vet inte om det var den . . . .



och den var iaf GRYM !
redde ut alla tovor och var glansig , och den LUKTADE asgott :O
luktade fräsh hårspray !!


och nu när ja ändå pratar om sånthär ,
denna care spray typ från escadron som ska lukta jordgubb . .


(hittade tyvärr ingen större bild) :(

den luktar jordgubb om man sprayar på handen , men när man sprayar på hästen luktar den typ majs :S
HAHAHAHHAHA

freja köpte en sånhär och på hästen så tyckte inte JAG att den luktade jättegott xd
men det är upp till var och en :)


Kommentarer
Postat av: sofie

hejhej :D

kolla gärna in min helt nya blogg och lämna även gärna en kommentar :)

2011-01-19 @ 14:19:22
URL: http://ishestur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0