PONNY AKUTEN 2



vad tycker ni om Ponnyakuten än så länge ?

själv satt jag och kollade på de senaste två avsnitten redan igår !
tycker att det är ett bra program och man kan själv snappa upp ett och annat , det är ju aldrig fel :)

sen är det spännande att få se hur de löser de olika problemen (om de nu gör det.)

haha , sanningen är att jag själv sökte in till PA 2 förra våren typ xD
haha mitt så kallade "problem" gick typ vidare ett snäpp fast inte till audition ;)

jag skrev om att jag inte kunde länga traven på min häst , HAHAHHAHA (y)
jaa , så kan man också göra ;)

men jag har faktiskt börjat få grepp om det där me travlängningarna själv nu !!! :D:D:D

det var la allt ,

DONT FORGET !
FRÅGESTUNDEN , klicka HÄR :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: ja hahah jag ska be honom att sprida lite smitta xD

2011-01-17 @ 19:36:16
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/
Postat av: Elin Wassenius

såg du hon som hade en vit ponny som bara sprang runt och hoppade alla hinder den ville på framhoppningarna. Har aldrig sett någon liknande :O

2011-01-18 @ 19:12:54
Postat av: Theresé och Barifay

Såg du Linn J va med i slutet lite :) <3

2011-01-19 @ 18:18:38
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0