STALL JOUR . .

ååh jag har stalljour idag :/

det innebär att man tar hand om allt i stallet typ , fodringar , mockningar (inte för privathästar), ut och insläpp m.m för lektionshästarna och privathästarna.

så det är tung , speciellt eftersom det har kommit jättemycket snö under natten :o

aja , fortsätt kämpa liksom ;)

glöm inte att gå in på frågestunden och ställa en fråga ni som inte har gjort det eller har någon annan fråga ;)
för att komma dit , tryck HÄR eller på kategorien "frågestund" (y)

nu skall jag äta lunch o sedan jobba häcken av mig i stallet !

pösshej !



Kommentarer
Postat av: Hanna

tänkte anmäla mig till bohuscuppen men är det hoppning eller dressyr? det står liksom inte

2011-01-15 @ 17:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0