TOMORROWS GONNA BE GREAT

shu !

idag fyllde min lillebror år !

han fick en tv och ngt bild spel typ nya need for speed , tycker alla kan skicka ett litet grattis till honom (a)

idag gick jag i en timma som igår med natte , fyyy vad tråkigt han tyckte att det var haha stackarn.
Men i morgon skall jag faktiskt rida på honom !! ♥

skall bli jätteroligt, men ja kmr nog ta det ganska lugnt :)

ska be mamma filma så knsk de blir en film , ni har ju inte fått se ngn film på när ja rider dressyr i vinter !
han har faktiskt utvecklats jätte mkt !
så vi hoppas på film.

nu skall ja sovaa , lägger ut bilder på tåååårtan i morrn (y)
(den va asgod , jag hade ju typ gjort den helt själv . . .  o mamma hjälpte mig :D)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0