YAY

idag skall jag rida ! :D
jag mår bättre idag , har inte ont i huvudet eller så jätteont i halsen , bara lite krasslig.

så jag drar upp efter lunch för att rida!
underbart !

men en sak är lite tråkig , och det är att vi skall till badhuset med skolan på tisdag men jag får inte simma :(
asså jag kmr följa med , men jag kmr antagligen inte simma eftersom jag varit sjuk o fortfarande är lite sjuk..
aja , jag får iaf käka på donken efteråt ;D

nu skall jag glo tv o dricka meeeer te , ska smsa malin o fråga om vi kan rida idag !
Se U later !



Kommentarer
Postat av: Tess och Barifay

så fruktansvärt söt du är ungen min <3<3<3

2011-01-23 @ 17:17:01
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0